VISSZATÉRÍTÉS ÉS CSERÉK

Ha rossz méretű úszódresszt választott, mi örömmel kicseréljük Önnek.
 
HOGYAN JÁRJUNK EL A CSERÉVEL VAGY AZ ÁRUCIKKEK VISSZATÉRÍTÉSEIVEL?
 
Ha 30 napon belül küldi az árucikket visszatérítésre/cserére:
 
1) Tegye a nem viselt árucikket az eredeti csomagolásba a számla másolatával és matricával (ha a csomag részét képezte).
2) Az árut úgy csomagolja be a dobozba, hogy a szállítás során ne keletkezhessen rajta kár. Erre a célra legjobb valamilyen borítást, papírt, reklámtáskát, vagy egy nagyobb dobozt használni (kérjük ne tegyen szalagot közvetlenül az árura, csökkentheti az áru értékét).
3) A becsomagolt árucikket a következő címre küldje el: Csomagküldő.hu Kft., Teve utca 60, Budapest, 1139 
A postaköltséget a vásárló fizeti.
4) Küldjön nekünk egy visszaigazoló e-mailt, hogy az áru visszaküldésre kerül a következő e-mail címre: info@sporteon.hu.
 
Miután megkaptuk a csomagot, leellenőrizzük az árucikket és 3 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a bank- vagy a PayPal számlájára.
A csere ideje a raktárkészletünktől függ. Ha a kért méret raktáron van, azonnal elküldjük Önnek az új úszódresszt. Ha az úszódressz aktuális státusza "7-10 napon belül elérhető", a csere 7-10 napon belül történik meg.
 
E-mailben informálni fogjuk a csomag kiküldéséről.
 
Visszatérítés és az árucsere feltételei
 
1) Az árut 30 napon belül szükséges visszaküldeni.
2) A visszaküldött árucikk nem volt viselve és újra el lehet adni.
3) Az árucikkeket az eredeti csomagolásban szükséges visszaküldeni és nem lehet sérült (pl. szalag miatt)
4) A visszaküldött árucikk nem lehet sérült és az értéke sem csökkenhet.
 
A visszaküldött árucikk postaköltségét a vásárló téríti meg!
 
Javasoljuk a csomag bebiztosítását az árucikk árában, abban az esetben ha elveszne a szállításnál (annál a szállítási cégnél érdeklődjön, amelyet az áru visszaküldésére kiválasztott). Ha a csomag elveszne vagy megsérülne szállítás közben, akkor nem kaphatja vissza a pénzét.
 
HOGYAN JÁRJUNK EL A HIBÁS ÁRUCIKK VISSZAKÜLDÉSÉNÉL?
 
Elsősorban szükséges elolvasni a reklamációs rendet, ahol megtalálhatóak a vevő és a szállító jogai egyaránt.
 
Reklamációs rend
 
1. Az árucikkeket késedelem nélkül kellene visszaküldeni, miután a hibát felfedezték. Az úszódressz megtartása és viselése növelheti a kárt, ami az igényed visszautasításának okává válhat.
 
2. A jótállási időszak az összes árunál 24 hónap, a kézbesítés dátumától számítva.
 
3. A jótállási időszakot nem szabad összetéveszteni az áruk tartósságával, ami az az idő, amit az árucikkeknek el kell viselniük, ha megfelelően használják és gondoskodnak róla, figyelembe véve azok célját, tulajdonságait és különbségeit a viselés gyakoriságában.
 
4. Amennyiben a vevő olyan árucikketet kap meg, amelyek nem hasonlítanak a weboldalon található leíráshoz vagy bármi más hibája van, az eladót haladéktalanul tájékoztatnia kell (legkésőbb 5 nappal az áru átvétele után) e-mailben vagy telefonon.
 
5. Ha a vevő sérült vagy hibás árucikkeket kap meg, joga van reklamációt igényelni az eladótól.
 
6. A hibás árucikk alatt az árucikkek tulajdonságainak a változásai értetődőek, amit a nem megfelelő  vagy rossz minőségű anyag használata, a gyártási folyamatok megsértése, nem megfelelő műszaki megoldások okoztak.
 
7. Az áruk tulajdonságainak a változása a jótállási időszak alatt nem minősíthető hibának, ha ezt a hibát nem megfelelő viselés, hiányos gondozás, az anyag természetes változásai, a vevő vagy harmadik fél okozott kárt, vagy bármilyen más helytelen beavatkozás okozta.
 
8. A reklamációs igény megfelelőnek tekinthető ha a visszaküldött áru teljes és nem történt higiéniai megszegés. A vevő köteles az árut tisztán és bármilyen higiéniai hiányosságok nélkül visszaküldeni. A Sporteon vállalatnak, a www.sporteon.hu elektronikus üzlet üzemeltetőjének joga van visszautasítani a reklamációt, ha a visszaküldött áruk nem teljesítenék az általános higiéniai elveket ( 91/1984 rendelet, cseh nemzeti törvények gyűjteménye alapján).
 
9. Az igényedet a hiba eltávolítását beleértve 30 napon belül feldolgozzák, miután azt megfelelően kartotökolták. Egy meghatalmazott alkalmazott indokolt ügyekben hosszabb periódusban is megállapodhat a vevővel.
 
10. A vevőnek az igénylő lapot az árucikkel és a számla másolatával együtt a következő címre kell elküldenie: Csomagküldő.hu Kft., Teve utca 60, Budapest, 1139.
 
Ha a 30 napon túl küldi vissza az árut:
 
1) Tisztítsa meg az árut amelyet vissza akar küldeni (lásd 8. pont a reklamációs rendben).
2) Csomagolja be a tiszta árut olyan módon, hogy ne érhesse semmilyen károsodás a szállítás alatt. Ebben az esetben a doboz a legjobb megoldás (nem kell az eredeti doboznak lennie). Csomagolja hozzá a számla másolatát és az igénylő lapot (amelyet ITT tölthet le).
3) Küldje el az árucikket a következő címre: Csomagküldő.hu Kft., Teve utca 60, Budapest, 1139
Nem fogadjuk el az utánvétellel küldött visszárut.
 
A visszaküldött árucikk postaköltségét a vásárló téríti meg!
 
Amint megkaptuk az árut, tajékoztatni fogjuk erről e-mail-ben. Ugyanezen a napon elindul a 30 napos határidő, amelyen belül a reklamációja feldolgozásra kerül. E-mailben vagy telefonon tájékoztatást kap az összes fontos szempontot illetően a reklamációja kapcsán.
 
 
 



X